Ik heb een vraag, ik heb mijn hue lampen gekoppeld en als ik de kleuren in toets werkt het goed reactietijd ook.
Ik heb alleen een probleem dat de lampen niet reageren op de muziek, heb ik een instelling verkeerd? als ik spotify gebruik regageren de lampen wel op de muziek/
Bedankt voor jullie reacties, en ik begrijp dus goed dat je soundswitch altijd moet gebruiken, alleen de sc4 live en phillips hue lampen gaat dus niet werken.
Soundswitch kost dus wel weer extra geld want er is geen gratis account volgens mij
Since its probably a tiny detail…lets look into the details
Can you confirm the play/pauze icon on the soundswitch performance screen ( where you can set strobe intensity and color overrides and such) isn’t activated?
@Richard_Pathuis Kleine sidenote: Ondanks dat er genoeg Nederlandstaligen op het forum zitten is de voertaal wel Engels. Niet iedereen zal de moeite nemen je posts te vertalen en daardoor is de kans dat je net iemand misloopt die de expertise heeft om je te beantwoorden
Small side note: Although there are plenty of Dutch speakers on the forum, the main language is English. Not everyone will bother to translate your posts, and therefore you might miss someone who has the expertise to answer you.